Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Συνέντευξη Τύπου...

Σήμερα θα κάνω τον Αντώναρο... Όχι τον Μάνο, που τον γουστάρω τρελά, αλλά τον άλλο, τον εκνευριστικό... Πάντα θεωρούσα κουραστικό το να βγαίνεις και να διαψεύδεις το αυτονόητο, απλά και μόνο επειδή κάποιος από την αντιπολίτευση ξύπνησε κ@υλωμένος και του ήρθε να πει μια π@παριά.... Να λοιπόν που ήρθε η ώρα να κάνω κι εγώ το ίδιο...!!!
.
Λοιπόν, δηλώνω ότι δεν γέννησα, και προφανώς δεν είμαι έγγυος....!!!!!!
Εδώ που τα λέμε, μακάρι να ήμουν, αλλά δυστυχώς θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα, για να είμαστε σίγουροι, ο free κι εγώ, ότι το γιγαντάκι μας θα μεγαλώσει όπως πρέπει...
.
Οπότε αγαπητή μου θεία, λυπάμαι αλλά θα σε στεναχωρήσω.... το δευτεράνιψάκι σου δεν είναι ακόμα στο δρόμο... Όταν έρθει όμως, μην ανησυχεις καθόλου, θα σε ενημερώσουμε αμέσως, μην τρελαίνεσαι...!!!!
.
Φιλιά από τον ανιψιό σου...
Αγκιλωτά σταυρωτά φιλιά...!!!!

4 σχόλια:

Λακων είπε...

Άντε με το καλό!!!

prozak είπε...

και με έναν πόνο..!! ;-)

Ανώνυμος είπε...

Κλεισε τα αυτια σου και μην ασχολεισαι με την καθε βλακεια που λεει ο καθενας και ειδικα τετοιου ειδους σχολια...και μονο που το αναφερεις και σε νευριασε αυτη η ανακριβεια της θειας ειναι σαν να δειχνεις οτι φοβασαι την (κριτικη -μαλακια) του περιγυρου. Απο την στιγμη που εσυ εισαι ενταξει με τον ανθρωπο σου και με τον εαυτο σου τετοιου ειδους ατομα απλα τα πετας εξω απο την ζωη σου και δεν ξανασχολεισαι μαζι τους οσο και αν τρωγονται αυτοι να βρουν τροπο να κανουν (δημιουργικα σχολια)-κριτικη για σενα... Α! Ξεχασα προσφερομαι για νονος σε περιπτωση που δεν υπαρχει υποψηφιος/α...

prozak είπε...

για να δηλώσετε υποψηφιότητα για νονός/ά , παρακαλώ στείλτε μέιλ με βιογραφικό και φωτογραφία σας στο μέιλ μου...

αγαπημενα....


VideoPlaylist