Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Μήνυμα σε μπουκάλι

Σε λίγες μέρες παντρεύεται μια συνάδελφός μου. Εννοείται ότι τον τελευταίο χρόνο μάθαμε, θέλοντας και μη, κάθε λεπτομέρεια γύρω από την προετοιμασία του μεγάλου αυτού γεγονότος...!!!! Μας έφερε και τα προσκλητήρια... Ένα τυλιγμένο χαρτί μέσα σε μπουκάλι, και κλεισμένο με φελό... Πολύ καλή η ιδέα, μάλιστα είχε βάλει και άμμο μέσα στο μπουκάλι, και κοχύλια κολλημένα πάνω του.. Το μόνο που με χάλασε ήταν το κείμενο της πρόσκλησης... Άχρωμο, ψιλοανούσιο, και χαζοχαρούμενο...
.
Σκεφτόμουν λοιπόν τι θα έγραφα εγώ σε ένα κομμάτι χαρτί, που θα το έβαζα μέσα σε ένα μπουκάλι... Ίσως κάτι απλό, όπως "Σ' αγαπώ"... Ίσως κάτι έξυπνο, όπως "Πάντα φοβόμουν μην χαθώ σε ένα ερημικό νησί, γιατί σκεφτόμουν τι θα απογίνετε χωρίς εμένα..." Ίσως από την άλλη να σας έβριζα όλους...
.
Υποθέτω πάντως ότι αν ήμουν σε μια ερημική παραλία, με φοίνικες πάνω από το κεφάλι μου και το κύμα να σκάει στα πόδια μου, πιθανότατα να έγραφα κάτι ρομαντικό. Θα μου πεις ότι δεν είμαι ρομαντικός τύπος. Σύμφωνοι..!! Αλλά είμαι ερωτευμένη... Κι ίσως να έγραφα πάνω σε αυτό το κομμάτι χαρτί όλα αυτά που νοιώθω. Όχι για να τα μάθετε εσείς, αλλά γιατί είναι τόσο μοναδικά για μένα που θα ήθελα να αποτυπωθούν με λέξεις και να ταξιδέψουν σε όλο το κόσμο...
.
Χτες το βράδυ, την ώρα που συνειδητοποίησα ότι το στήθος μου ανεβοκατέβαινε ακριβώς στηον ίδιο ρυθμό με το δικό του σκέφτηκα την απόλυτη ερώτηση των λευκωμάτων που γράφαμε στα νειάτα μας. "Τι εστί αγάπη". Πάντα έγραφα κάτι με ρίμα για απάντηση. Αλλά χτες το βράδυ αν είχα ένα λεύκωμα μπροστά μου θα έγραφα διαφορετική απάντηση.
.
"αγάπη είναι να βλέπεις με τα μάτια του, να νοιώθεις με τη καρδιά του, να σκέφτεσαι με το μυαλό του"

5 σχόλια:

Κωνσταντίνος Φελεκίδης είπε...

"αγάπη είναι να βλέπεις με τα μάτια του, να νοιώθεις με τη καρδιά του, να σκέφτεσαι με το μυαλό του"
.....................................
Αυτό δεν είναι μόνο αγάπη... είναι κάτι, πολύ παραπάνω !!! είναι η απόλυτη ένωση...

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Πρόσεχε μόνο μη χάσεις τον εαυτό σου

prozak είπε...

μα εκείνος κάτι το αντίστροφο, άρα οι ισορροπίες υπάρχουν...

:-)

Valisia είπε...

AΓΑΠΩ:Το "Α" και το "Ω" της δικής μας προσωπικής ευτυχίας.

Κερνάτε παγωμένο τσάι;Έχει και μια ζέστη βρε αδερφέ.

prozak είπε...

παρακαλώ, κοπιάστε..

Παγωμένο τσάι με γεύση ροδάκινο και πολλά παγάκια.... :-)

αγαπημενα....


VideoPlaylist