Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Γκρίνια...

Σήμερα είμαι στην τσίτα... Η πίεση για το πανεπιστήμιο, η πίεση για τη δουλειά , η πίεση για την σωστή οργάνωση των διακοπών, με έχει εξαντλήσει... Ευτυχώς έχω τον free δίπλα μου, κι όχι κανέναν άλλον που εύκολα θα με έστελνε από κει που ήρθα....
.
Το πρωί που ερχόμουν στην δουλειά σκεφτόμουν πόσο μου τη σπάνε αυτοι που οδηγούν μηχανή σαν να οδηγούν αυτοκίνητο...!!! Ρε φίλε τι το πήρες το μηχανάκι αν είναι να πηγαίνεις μες στη μέση του δρόμου, να κάνεις μανούβρες σαν να οδηγείς νταλίκα, και να γίνεσαι επικίνδυνος για όλους...!!!
Επίσης μου τη σπάνε κι αυτοί που οδηγούν αυτοκίνητο σαν να οδηγούν μηχανή... Ρε φιλάρα έχεις τουτού, τι τις θες σφήνες και τις απότομες αλλαγές πορείας...???
.
ΑΑΑ, να μην ξεχάσω αυτούς τους εκνευριστικούς που στο φανάρι σταματάνε στη μέση, με αποτέλεσμα να κόβουν την λεγόμενη μηχανολωρίδα, και να περιμένω εγώ σαν τον μαλάκα μέσα στη μέση, περικυκλωμένη από αυτοκίνητα... Τι καλά που είναι, ειδικά αν βρέχει, και με κοιτάνε μέσα από τα κουτιά τους με οίκτο στα μάτια...!!!!
.
Και φυσικά από τη λίστα δεν πρέπει να λείψουν οι ηλίθιοι πεζοί, που φτάνουν στο φανάρι, βλέπουν το κόκκινο ανθρωπάκι, τον "Σταμάτη", κοιτάνε κι εσένα που έρχεσαι και.... βουτάνε στο δρόμο να περάσουν απέναντι... Αν όμως τον πάρω μαζί μου θα φταίω εγώ ε..???????
.
Μόλις έμαθα ότι μια ηλίθια με ένα αυτοκίνητο χτύπησε μια συνάδελφο που κινιόταν με μηχανάκι... Η συνάδελφός μου έχει χτυπήσει αρκετά, μάλλον θα χρειαστεί και χειρουργείο... Κι από ότι λένε τη χτύπησε επειδή η δική μας έκανε το λάθος να σταματήσει με πορτοκαλί...!!!!
.
Άστα διάολο σήμερα.....

9 σχόλια:

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Μα δε μας εκπαιδέυουν για την ελληνική οδηγική συμπεριφορά. Πρέπει να μάθεις μόνος σου να περιμένεις το αναπάντεχο και το ηλίθιο. Στην Βενεζουέλα τους εκπαιδέυουν ακόμα και να οδηγούν μεθυσμένοι. Αυτά είναι.

Ανώνυμος είπε...

εχεις δικιο σε οτι αφορα την συμπεριφορα των οδηγων με αυτοκινητο αλλα οι κανονες της δηθεν λωριδας για μηχανακια κλπ ειναι ατυποι και δεν αποτελουν μερος κανενος κωδικα παρα μονο αυτου της ευγενιας κ ομως καποιοι με μηχανακια ζητανε επιτακτικα να κανεις στην ακρη να περασουν ακομα κ βριζοντας τους αλλους. Επισης ειναι αρκετοι που δεν λαμβανουν σοβαρα το θεμα της ασφαλειας τους μην φορωντας κρανος η εχωντας απλα ενα τσοφλι στο κεφαλι απλα για να μην παρουν καμια κληση οπως και ενα καλο μπουφαν με ενισχυσεις που θα σε γλυτωσει απο τα χειροτερα ...ευχομαι να μην χρειαστει ποτε. (υ.γ)εχω υπαρξει μοτοσυκλετιστης για αρκετα χρονια και τωρα λογο τραυματισμου που ειχα με το αυτοκινητο(ειρωνια ε;) δεν μπορω να ξανακαβαλησω.

prozak είπε...

φίλε ανώνυμε, αφού έχεις υπάρξει χρόνια μοτοσυκλετιστής,θα ξέρεις ότι δεν είναι ό,τι καλύτερο να φοράς κράνος ενω έχει 48 βαθμούς κελσίου, οι περισσότεροι όμως το φοράμε γιατί αγαπάμε το κεφαλάκι μας.... πόσο δύσκολο είναι λοιπόν για τον οδηγό ενός αυτοκινήτου, που κάθεται αραγμένος στη δροσιά του a/c του, να κάνει λίιιιιιιιιιιιιιιγο στην άκρη για να περάσει το μηχανάκι....???

λυπάμαι πολύ για το ατύχημα που είχες... πραγματικά δε μπορώ να φανταστώ τι θα έκανα αν μου έλεγαν ότι δε θα ξανακαβαλήσω ποτέ..!!!

Tanila είπε...

Ναι, εσύ θα φταις παλιο-μηχανόβια, αλήτισσα,πιθανή τσαντάκια, ναρκομανή και αριστερή

prozak είπε...

Όλα τα άλλα να τα δεχτώ...

Αλλά ρε λουκουμάκι, το να με λες αριστερή, είναι χειρότερο κι από το να μου σκοτώσεις τη μάνα...!!!

όχι αστειάκια με αυτά...!!!!

Tanila είπε...

Nαι, αλλά οι αριστεροί, παραδοσιακά, ταιριάζουν ιδεολογικά (λέμε τώρα) με το μηχανάκι.
Οι ζάμπλουτοι (λέμε) δεξιοί έχουν αμάξια.

prozak είπε...

εγώ λοιπόν δεν είμαι ούτε δεξιά ούτε αριστερά...

;-)

Tanila είπε...

Τότε οφείλεις να κυκλοφορείς με το λεωφορείο.

prozak είπε...

μπαααααααααα, θα περιμένω λίγες μέρες ακόμα, και θα κυκλοφορώ με το αυγό σου ;-)

αγαπημενα....


VideoPlaylist