Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

κουκούλα, μάσκες και λοιπά αποκριάτικα....

Θυμάμαι την πρώτη φορά που φόρεσα κουκούλα... Ήταν στην πρώτη πορεία για τα Ίμια, όταν έσκασε κάμερα του star να καλύψει το γεγονός, κι εγώ κάλυψα το κεφάλι μου με την κουκούλα από το φούτερ μου επειδή δεν ήθελα να δει τη φάτσα μου στη τηλεόραση όλο μου το σόι...
.
Βέβαια ήμουν τόσο γκαντέμω που ο δημοσιογράφος που είχε έρθει ήταν από το χωριό μου, με αναγνώρισε, μιλήσαμε και κάπου εκεί τελείωσε η ιστορία... Αισθάνθηκα τόσο άσχημα που αποφάσισα να μην ξανακρύψω το πρόσωπό μου, αφού δεν έκανα τίποτα για το οποίο θα έπρεπε να ντρέπομαι...!!!
.
Από τότε φοράω κουκούλα μόνο πάνω στη μηχανή, όταν δεν φοράω κράνος...
.
Βλέπω λοιπόν τα τσακαλόπαιδα που τριγυρίζουν ανενόχλητα σε όλη την Αθήνα, με κουκούλες, σακίδια και βαριοπούλες και αναρωτιέμαι... Αυτό μας αξίζει....? Τόσο πολύ έχουμε βολευτεί...?? Μήπως στο όνομα της δημοκρατίας σας, θυσιάσαμε την ελευθερία μας...??
.
Την Κυριακή πήγαμε βόλτα με τον free στου Ψυρρή. Επίτηδες περάσαμε από πλατεία Θεάτρου... Έχω καταπληκτικές αναμνήσεις από αυτή τη πλατεία... Όταν ήμουν νεια, εκεί ήταν ένα σχολείο, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα, στο οποίο φοιτούσαν 3 φιλαράκια μου.. Πολλές φορές λοιπόν πηγαίναμε στον πεζόδρομο έξω από το σχολείο και αράζαμε, καπνίζαμε και αφήναμε τον ήλιο να φωτίσει τα μυαλιά μας...
.
Τώρα όλα είναι μαύρα στην περιοχή. Και δεν φταίει μόνο το χρώμα του δέρματος αυτών που περιφέρονται εκεί.. Περνάς από την Μενάνδρου και σου έρχεται αναγούλα... Τα τζάνκια με τους αλλοδαπούς έχουν δημιουργήσει ένα απίστευτο γκέτο, τόσο έντονο που ένοιωθα ξένη όταν πέρασα από κει....
.
Δεν μας αξίζει αυτό, είμαι σίγουρη...!!
.
Αλλά αν δεν συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι εκτός από τις κουκούλες θα πρέπει κάποια στιγμή να πετάξουμε και τις μάσκες που φοράμε, αυτή την ανετίλα που διέπει κάθε μας αντίδραση, δεν θα υπάρξει προκοπή... Ό,τι και να γίνει, έχουμε μια αντίθετη άποψη... Όχι τεκμηριωμένη βέβαια, αλλά αντίθετη.... Έβηξε κάποιος...? Δεν έπρεπε να βήξει, γιατί με το βήχα του μεταφέρει μικρόβια και είναι επικύνδινος για τη δημόσια υγεία... Δεν έβηξε...??? Πάλι λάθος, γιατί με το να κρατάει τα μικρόβια μέσα του, είναι μια κινητή βόμβα που θα σκάσει από στιγμή σε στιγμή...!!!
.
Άντε να βγάλεις άκρη... Ή μάλλον, ποιος κατάφερε να βγάλει άκρη με μας για να βγάλουμε εμείς...??

4 σχόλια:

Λακων είπε...

Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Δεν είναι καλό ούτε για τους αλλοδαπούς που έχουν διάθεση να προσφέρουν, ούτε για τους Έλληνες. Τις τελευταίες μέρες πάντως γίνεται κάποια επιχείρηση της αστυνομίας να μαζέψουν τους λαθρομετανάστες.
Το κακό είναι πως το κάνουν για τα μάτια του κόσμου και μετά απο λίγο θα έχουμε πάλι τα ίδια.
Για τις κουκούλες δεν έχω παρα να συμφωνήσω!!

Ταχυδρόμος! είπε...

ίσως πάλι αι να μας αξίζει. Ο χρόνος τιμωρεί. Τιμωρεί κάθε τι που τολμά να προκαλέι χωρίς ουσία..

Γατόνιον είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

@Ταχυδρόμοοοοοοοοοος: για αυτό και πιστεύω ότι η μόνη λύση είναι η αντίδραση...

γιατί αν περιμένουμε τον χρόνο να μας τιμωρήσει θα είναι πολύ αργά για όλους μας...

@Λακων: ¨Ολα για τα μάτια του κόσμου δε γίνονται...??

αγαπημενα....


VideoPlaylist