Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

καλώς σας βρήκα

Τα τελευταία χρόνια υπήρξα έντονα ιντερνετικό ζώο... Με παρουσία σε διάφορα φόρουμς, διαδικτυακά παιχνίδια κτλ κτλ κτλ. Ωσπου έγινε η μεγάλη ανατροπή, και το ιντερνετ είναι πια για μένα μέσο ενημέρωσης κ όχι επικοινωνίας... Οι φιλίες και οι γνωριμίες τόσων χρόνων μέσω δικτύου έχουν αλλάξει μορφή, η επικοινωνία μας πια είναι πιο άμεση, πιο στενή...
Έλα μου όμως που η πρόσβαση μου έχει περιοριστεί μόνο σε blogs, τις 8 από τις 24 ώρες της ημέρας... Κι αφού τις υπόλοιπες ώρες έχω πολύ πιο σημαντικά πράγματα να κάνω, αποφάσισα να ξεκινήσω κι εγω ένα μπλόγκι, για να περνάω τις ώρες μου...
Σημερα δε θα γράψω τπτ άλλο, θα παίξω λίγο με τις ρυθμίσεις, να μάθω το καινούριο μου παιχνίδι...
Καλή αρχή λοιπόν...

5 σχόλια:

Tanila είπε...

Ξέχασες ότι θα σε θάβει και πιο εύκολα η θειά...
;-)

prozak είπε...

και νομίζεις ότι με νοιάζει...???

Tanila είπε...

Γιατί όχι;
Θα μάθεις όλη την αλήθεια για σένα.

prozak είπε...

κάποτε θα γινόταν κι αυτό...

τωρα στα γεράματα ήρθε η ώρα μου να μάθω το παρελθόν μου..!!!

prozak είπε...

τωρα η ζημια έγινε...!!!

δε μας σώζει τπτ..!!!

αγαπημενα....


VideoPlaylist