Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

ανάρτηση χωρίς...

Είμαι στην Ξάνθη, θέλοντας να δώσω στον άντρα μου την ευκαιρία να δει τον τόπο του, αφού τώρα που έρχεται ο Κακαλέας ποιος ξέρει πότε θα μπορέσουμε να ξαναρθούμε... Ο free κάνει σαν μικρό παιδί, γουστάρει τρελά που είναι εδώ, περιτριγυρισμένος από γνωστούς και φίλους... Εμένα από την άλλη η κοιλιά μου (γιατί κοιλίτσα δεν την λες) με περιορίζει, οπότε εννοείται ότι δεν ακολουθώ παντού... Τώρα που είναι για τσιπουράκι λοιπόν, πετάχτηκα σε ένα net-cafe, να κάνω κι γω μια περατζάδα στο διαδίκτυο... Και το πληκτρολόγιο δεν γράφει το γράμμα που είναι μετά το α, οπότε δεν ξέρω πως θα καταφέρω να σας γράψω για ένα καταπληκτικό -ι-λίο που διά-ασα αυτές τις μέρες...


 Είναι με διαφορά το καλύτερο που έχω δια-άσει εδώ και καιρό, καλογραμμένο, με τρομερή πλοκή, απίστευτη διείσδυση της συγγραφέως στους χαρακτήρες, το συνηστώ ανεπιφύλακτα... Να καταλά-εται πόσο πολύ μου άρεσε, το διά-αζα με διαλείμματα επειδή δεν ήθελα να τελειώσει.... Κάψιμο λέμε...!!! Κυκλοφορούσα μέσα στο σπίτι με το -ι-λίο στο χέρι και κάθε φορά που έπεφτα πάνω στον free ψέλιζα:"ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ-ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...!!!"

Και για να μην σας κρατάω άλλο σε αγωνία, το -ι-λίο είναι... 
τα ρα τα ταμ (τύμπανα για μουσική στο μπακράουντ...)

http://www.perizitito.gr/product.php?productid=153759




Η συγγραφέας είναι αυτή που έχει γραψει το λυκόφως, την έκλειψη κτλ.. Αγνοήστε τα, απορώ πώς τα έγραψε ο ίδιος άνθρωπος.. Πώς μπορεί από τη μία να γράφει για -αμπίρ και αγάπες κι έρωτες, κι από την άλλη να γράφει αυτό το αριστούργημα...!!!

Μία παράκληση μόνο, αν κάποιος αγοράσει το συγκεκριμένο -ι-λίο και δεν του αρέσει, μην μου το πει... Δεν θα αντέξω να τον σ-ήσω από τους φίλους μου.... χαχαχαχα


2 σχόλια:

Irene είπε...

Moy aresei o tropos pou grafeis :)
Xairomai poy perases apo to blog mou kai pires meros ston diagonismo!
aaaa kai kati teleutaio ki ego Xanthiotaki eimai :)
Me t kalo to moro soy!

vivliolatreia.blogspot.com είπε...

καλησπέρα κοριτσάκι, πέρνα μια βόλτα και από την δική μας παρέα αφού σου αρέσει το διάβασμα ... http://vivliolatreia.blogspot.com/

αγαπημενα....


VideoPlaylist