Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Πετσέτες και σεντόνια....!!!

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική μπορεί κάποιος να κάνει δώρο σε ένα ζευγάρι πετσέτες και σεντόνια...!!! Ρε φίλε, 1 χρόνο μένει μαζί το ζευγάρι, λες να μην έκανε μπάνιο τόσο καιρό...? Ή αν έκανε, που λες να σκουπιζόταν...??? Κι αυτό με τα σεντόνια...!!! Απίστευτο....!!! Φαντασία μηδέν...!! Ευτυχώς που δεν ζήτησαν από τη κοπέλα να ανοίξει τις ντουλάπες της να δουν την προίκα της δλδ...
.
Πάντως το καλύτερο δώρο ήταν αντικειμενικά της κουμπάρας... Ήταν η μόνη που έπιασε το νόημα... Σου λέει: Ένα χρόνο μαζί, κάθε μέρα σεξ, ε, δε μπορεί θα έχει εξαντληθεί η γκάμα των εσωρούχων τους... Οπότε φρόντισε να ανανεώσει την γκαρνταρόμπα τους...!!!
.
Η αλήθεια είναι ότι πολύ κουράστηκα την βδομάδα που μας πέρασε... Δύο γενέθλια, δύο γιορτές και μια υπόσχεση , σε συνδυασμό με δύο εργασίες για το Πανεπιστήμιο, ήταν too much, ακόμα και για μένα... Άσε που πια έπιασα τα -άντα, οπότε μπορώ πια να λέω κι εγώ δικαιολογίες του τύπου "στην ηλικία μου είναι λογικό να ξεχνάω/ μη μπορώ/ μη θελω κτλ..."
.
Και τέλος θέλω να ευχαριστήσω την κολλητή του αδελφού μου που μου υπενθύμησε με τον πιο όμορφο τρόπο ότι κι εγώ όπως και πολλοί άλλοι άνθρωποι είχα χάσει την ελπίδα ότι μπορεί να υπάρχει αυτό που θεωρούσα ιδανικό, αλλά η πουτάνα η ζωή μπορεί να ανατρέψει τα πάντα μέσα σε 1 λεπτό... Αρκεί να μην κάνεις εκπτώσεις στα θέλω σου, και να έχεις πίστη στο στόχο σου...

3 σχόλια:

Tanila είπε...

Ποιοί είναι αυτοί που μένουν 1 χρόνο μαζί;

prozak είπε...

δεν τους ξέρεις... γείτονές μου είναι... :-)

Ελένα Μπαμπούσκα είπε...

Πάντως τα χρήσιμα δώρα είναι τα καλύτερα, όχι βαζάκια, σεμεδάκια και πλαστικούρες που μέσα σε ένα χρόνο θα έχουν καταλήξει παραπονεμένα στην αποθήκη και κανείς δε θα θυμάται πως βρέθηκαν εκεί.

αγαπημενα....


VideoPlaylist