Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

μαλάκας γίνεσαι, δε γεννιέσαι..!!!

Κυκλοφορώ στο χώρο του διαδικτύου αρκετά χρόνια, αν και οι σχέσεις μου πάντα ήταν συγκεκριμένες.. Στάνταρ sites, συγκεκριμένα foroums, νικς που ανακυκλωνόντουσαν... Πάντα όμως υπήρχε η σιγουριά ότι η οθόνη κρύβει την πραγματικότητα μέχρι να κοιτάξεις σωστά, από κει και πέρα τα αποκαλύπτει όλα...

Και πάντα με εκνεύριζαν οι ισοπεδοτικοί τύποι.. Οι τύποι που έχουν άποψη για τα πάντα, ένα πρόβλημα για κάθε μου λύση, και που γενικά με στυλάκι "ξέρω τα πάντα και γράφω στα @@ μου την άποψη σου", κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και αφήνουν το φαρμάκι τους...

Φίλε μου αν ήθελα να πιστέψω ότι έρχεται το τέλος του κόσμου και κανείς δεν μπορεί να το εμποδίσει θα έβλεπα Χαρδαβέλλα. Κι αν ήθελα να μάθω πόσο μαύρα είναι τα πάντα γύρω μας θα άκουγα Ευαγγελάτο..Το να διαβάζω όμως τις παπαρολογίες σου χωρίς ουσιαστικά να μπορώ να αντιδράσω με εκνευρίζει...

Γιατί με θυμώνει που ένα άτομο σαν εσένα, ένα μηδενικό, ένας κρετίνος, ακουμπάει ένα τόσο ευαίσθητο θέμα... Δεν σου επιτρέπεται ρε να έχεις άποψη... Τόσο απλά...!!! Απαγορεύεται άτομα σαν εσένα να κυκλοφορούν ελεύθερα... Δεν θα έπρεπε να υπάρχεις... Τόσο απλά...!!!

Και για να τελειώνω, γιατί πρέπει να παλέψω για να βοηθήσω στην καταστροφή της γης, θα δανειστώ τη φράση ενός μαλάκα 70 κιλών: get a life palikare...!!!.


5 σχόλια:

Pink_Fish είπε...

δε γνωρίζω σε τι ακριβώς αναφέρεσαι, μπορώ να φανταστώ...Εν πάση περιπτώσει, δυστυχώς είναι πολλοί οι ξερόλες και το θέμα είναι ότι δεν αντιμετωπίζονται, ούτε με το καλό ούτε με το άγριο. Μετά από ένα σημείο μαθαίνεις να τους αγνοείς. Τους "τσούζει" ιδιαιτέρως. Χαιρετώ :)

Tanila είπε...

Δε κατάλαβα Χριστό, ελπίζω ότι δε με βρίζεις.
Ή αυτό ή το αλτσχάιμέρ μου χειροτερεύει.
Και μη το πεις ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

amalthia είπε...

έλα γιατί με βρίζεις?! χαχα

δεν ξέρω για ποιόν μιλάς αλλά δεν έχει σημασία αυτό...αλλά ώρες ώρες σκέφτομαι "μα υπάρχουν τόσο γαμάτα άτομα εκεί έξω,είναι αληθινά ωραίοι τύποι αυτοί οι μπλόγκερς?" νομίζω έχω γραψει και κάτι σχετικό στα πρώτα απο τα λίγα πόστς μου!

απλώς δεν μπαίνω στον κόπο να σκεφτώ αυτούς που μου την δίνουν..είμαι θετικός άνθρωπος..όντως!

prozak είπε...

pink_fish μπορώ να αγνοήσω το κάθε μαλάκα που κυκλοφορεί ανάμεσά μας, αλλά δεν μπορώ να αγνοώ αυτά που γράφουν ειδικά αν με αγγίζουν ιδιαίτερα...

tanila, ναι δεν είσαι το κέντρο του κόσμου...

amalthia είχες καιρό να ακούσεις μπινελίκια, οπότε είπα να σε στολίσω λίγο, χαχαχαχχα

Ορθόδοξος είπε...

Το ιστολόγιο “ΑΘΕΪΑ, η άρνηση της αλήθειας” εύχεται ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε όλο τον κόσμο.

http://eatheia.blogspot.com/

αγαπημενα....


VideoPlaylist