Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

όταν σχεδόν όλα πάνε στραβά...

Αποφάσισα να χαρίσω στον εαυτό μου μια βδομάδα ξεκούραση... Θεωρητικά την δικαιούμουν, ύστερα από 10 μήνες πίεσης, άγχους και τρεξίματος... Κανόνισα να πάω λοιπόν με το λουκουμάκι μου μέχρι το εξωτικό εξοχικό μου, με προοπτική για ατελείωτες ώρες στη παραλία, και τον free πασπαρτού... Είχα υπολογίσει ότι θα διαβάζω 1 βιβλίο την ημέρα και θα πίνω 10 μπύρες ανά βιβλίο...
.
Τζίφος..!!!
Στις 7 μέρες διάβασα 1,5 βιβλίο και ήπια περίπου 12 μπύρες... Επιπλέον στην παρέα προστέθηκε το μοναδικό άτομο που μπορεί να καταστρέψει έστω και τη μία στιγμή χαλάρωσης που μπορείς να έχεις...
Η Μαμά... Ναι Ναι.. Η δική μου Μαμά...!! Η οποία αυτοπροσκαλέστηκε, και ήρθε συνάμενη κουνάμενη μαζί με το χειρότερο εφιάλτη μου... Την ανίκητη τάση που έχει να ταίζει τους πάντες, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού της φυσικά....
.
Από την Τετάρτη σκεφτόμουν να διακόψω την άδειά μου και να γυρίσω στη δουλειά... Τόσο υπέροχα περνούσαμε...!!! Ευτυχώς την Πέμπτη κάναμε ταξιδάκι αστραπή στας Αθήνας, οπότε ψιλοπέρασε η μέρα, και η Παρασκευή είχε το άρωμα της προσμονής του Σαββατοκύριακου...
.
Ήδη έχουμε μπει στη τελική ευθεία για τις πραγματικές διακοπές μας, πάνω από 3.000χλμ με μηχανή...!!!
Και φυσικά τρέχουμε και δε φτάνουμε, αφού όλες αυτές οι μικρολεπτομέρειες που κάνουν τόσο μοναδικό ένα τέτοιο ταξίδι θέλουν ιδιαίτερη προσοχή....
υγ. Πέθανε το μηχανάκι μου :-(
Ευελπιστώ ότι οι μαγικές ικανότητες του free θα ευοδώσουν, και το κουνούπι μου θα αναστηθεί...!!!

3 σχόλια:

Tanila είπε...

Νομίζω ότι είσαι πολύ αγχωτική και κάνεις κακό κυρίως στον εαυτό σου έτσι όπως χαλιέσαι.


Τι; Εγώ είμαι αυτή;


Κι όμως, ποιός θα το περίμενε ότι θα τρώγαμε ξύλο στην Εθνική Πινακοθήκη.

prozak είπε...

καρδιά μου μπορείς να με πεις πολλά πράγματα, αλλά σίγουρα όχι αγχωτική...!!!

όσο για το ξύλο, για αυτό πήγαμε μαζί... για να μπεις μπροστά, μικρό μου μπραβάκι...!!!

Tanila είπε...

Δε μπορείς να πεις όμως, η Μάνα δημιουργεί και γαμώ τα σενάρια.
Εσύ μπορείς να γελάσεις με αυτά;

αγαπημενα....


VideoPlaylist